Бистренько за уроки або виконання домашньої роботи

 виконання домашньої роботи
Бистренько за уроки або виконання домашньої роботи

Батьки школярів повинні пам’ятати, що уроки дітей — це і їхні уроки! Дитина, попри те, що ходить до школи, не перестала бути дитиною. їй потрібно допомогти організувати простір, час, перерви, режим, і ще їй потрібно дозволити як і раніше гратися!

А наша батьківська роль у виконанні «домашки» дуже велика. Пояснити те, що проскочило і не запам’яталося, а головне — хвалити, підбадьорювати і завжди бути поруч, якщо потрібно. Натомість ми, батьки, часто нервуємо, коли доводиться робити уроки з дитиною. більше того, іноді кричимо і не вміємо тримати себе в руках, допомагаючи дитині виконувати домашні задання.

У початковій школі на виконання домашньої роботи не повинно йти більше 1,5 годин. І не забувайте про динамічні перерви — пострибати, побігати, фізкультхвилинки, зарядка для пальчиків.  Динамічною перервою може послужити і гра з конструктором, з ляльками. Зробили один урок — 10 хвилин перерва. І в цю перерву дозвольте дитині робити те, що вона хоче (бажано тільки виключити в цей час комп’ютер і телевізор).

У 4-5 класі — не більше двох годин на «домашку», в 6-8 класах — близько двох з половиною годин. Старша школа — це 3,5 години.

Ідеально — після школи погуляти, повернутися додому, пообідати, відпочити і тоді вже братися за уроки. «Найактивніший» час для дитини — з 11.00 до 13.00 та з 16.00 до 19.00.

Починайте виконання уроків з того предмета, який дитині подобається і який легко дається. Це додасть впевненості: «у мене все вийшло, мені сподобалося, я і далі буду робити уроки».

Якщо дитина довго включається у роботу, повільно розгойдується, то для розминки запропонуйте зробити простіше завдання. Якщо ж, навпаки, школяр швидко включається і швидко стомлюється, то починайте з того уроку, який важчий, і вимагає максимальної зібраності. Не принципово, з усних завдань починати або з письмових. Головне, щоб при виконанні завдань з української, наприклад, школяр спочатку вчив правила, а потім робив письмове завдання на це правило,а не навпаки.

І головне – терпіння, терпіння і ще раз терпіння.!

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *