Чи Укрпошта доставлятиме пресу в 2019 році?

Чи Укрпошта доставлятиме пресу
Ігор Смілянський

На це та інші питання відповідає очільник компанії Ігор Смілянський.

Чи Укрпошта доставлятиме пресу і чи приймає передплату на друковані видання?

Для Укрпошти передплата періодичних друкованих видань є однією з важливих послуг, для сільських відділень компанії – однією з пріоритетних, адже доставка друкованих видань сприяє отриманню громадянами актуальної інформації.

Ми налаштовані максимально зберегти обсяги передплати, при складанні планів орієнтувались на виконання показників минулого (2018-го) року. Ставимо за мету підрозділам, що відповідають за її організацію, тісніше спілкуватись з редакціями, донести до кожного передплатника і видавця інформацію про те, що Укрпошта працює в цьому напрямку, передплата триває, видання доставляються і будуть доставлятися.

Наразі за каталогом видань «Преса поштою» та обласними каталогами місцевих видань можна оформити передплату на понад 3 тис. найменувань вітчизняних періодичних видань, зокрема 1,6 тис. – загальноукраїнських і майже стільки ж місцевих передплатних видань.

Яких заходів вживає Укрпошта для активізації передплатної кампанії?

Світовим трендом, на жаль, є поступове зменшення накладів друкованих видань за рахунок електронних носіїв інформації. Ринок друкованих видань протягом останніх років, як у Європі, та і в Україні, зменшується. Проте, за результатами передплатних кампаній минулих періодів, намагаємось мінімізувати ці прояви. Ставимо завдання – втримати позиції, зберегти передплатників. Для цього і самостійно, і спільно із редакціями видань організовуємо різноманітні заходи, що сприяють активізації передплати

Найпоширенішими є «Дні передплатника», під час яких читачі можуть скористатися унікальною нагодою не тільки поспілкуватися з представниками пошти та редакцій, а й безкоштовно отримати улюблені видання й подарунки. За весь період передплатної кампанії у філіях проведено майже 1000 таких заходів за участі понад 500 видавництв і редакцій. Завдяки ним передплачено понад 33 тис. періодичних видань на суму 3,1 млн грн.

Відбувалися й «Декада передплати», упродовж яких всі охочі мали змогу передплатити улюблені видання за зниженими цінами.

Мотивуємо наших працівників активніше працювати в даному напрямку. На сьогодні оператори та листоноші Укрпошти отримують вже 10% від суми доходу за послугу з приймання передплати.

Запрошуємо видавців долучатись до цієї роботи. Загалом за час цієї передплатної кампанії оголошено 13 конкурсів від видавництв на 72 найменуваннями видань, які також передбачають додаткову винагороду працівникам у разі активної участі в організації передплати.

Вперше, у рамках власної акції на підтримку передплатної кампанії, для читачів було організовано розіграш призів від Укрпошти. У передплатників до 21 грудня поточного року є можливість взяти участь у акції та виграти призи. Для цього необхідно передплатити видання та заповнити анкету учасника. У лютому, шляхом випадкового відбору, серед учасників відбудеться розіграш брендованих подарунків: гамака, еко-сумок, настільних ламп і термокружки.

Останнім часом були нарікання від читачів на невчасну доставку друкованих видань, прокоментуйте, будь ласка, з чим це пов’язано?

У деяких населених пунктах Укрпошта змінила (зменшила) частоту доставки, тобто мешканці таких сіл чи селищ, які звикли отримувати пошту, наприклад 3 рази на тиждень, отримують двічі. Це відбулось у тих населених пунктах, де фіксуємо значне зменшення обсягів послуг. У такому випадку розповсюджувана теза про «постійні затримки» не є вірною, пошта доставляється згідно з нормативами доставки, які відповідають чинному законодавству і можуть змінюватися в залежності від збільшення/зменшення обсягів послуг.

Також зауважу, що отримую наразі листи із запитанням, чи буде розповсюджуватись преса там, де закрились (або тимчасово закриті) відділення зв’язку.

У випадку закриття відділення зв’язку, доставну дільницю, яку воно обслуговувало (певну, закріплену за ним, територію) приєднують до іншого відділення. Тобто конкретний населений пункт та його мешканці як обслуговувались, так і продовжують обслуговуватися Укрпоштою.

Загальна кількість відділень зв’язку є динамічною, може змінюватись (як збільшуватись, так і зменшуватись), проте національний поштовий оператор забезпечує покриття послугами усієї території країни. Спектр послуг не змінюється, охоплення місцевих мешканців послугами, як і раніше, складає100 %.

Тому усі бажаючі отримувати вітчизняну чи зарубіжну періодику, як завжди, можуть оформити передплату у поштових відділеннях зв’язку та через листонош.

Жодних змін у процедурі оформлення передплати не відбулось, поштові відділення та листоноші працюють у штатному режимі, у містах і селах Укрпошта доставлятиме газети й журнали, як і раніше.

Зобов’язання перед мешканцями населеного пункту щодо доставки пенсій, соціальних допомог, періодичних друкованих видань, продажу товарів, приймання платежів листоношами виконуються.

Передплата онлайн
FacebookTwitterPinterest

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *