Чи консультує сімейний лікар по телефону?

Консультує сімейний лікар

Не раз чув, що сімейні лікарі при заповненні декларації дають пацієнтам свій номер мобільного телефону для екстрених консультацій. Але моя лікарка свого номеру не дала. Чи має вона це обов’язково зробити, і за яких обставин та в який час маю право зателефонувати, щоб лікар гарантовано відповіла на дзвінок? Зокрема, чи припустимо телефонувати у вихідні чи свята?

Костянтин Петрович, м. Лубни, Полтавська обл.

Заповнюючи декларацію, сімейний лікар обов’язково вносить до неї і контактний номер телефону для зв’язку із лікарем. Можливо, вам не вказали його через неуважність, тож нагадайте про це, коли прийдете на прийом.

А от у якому часовому інтервалі та в яких випадках доречно телефонувати, нормативно-правові акти не регулюють; лікар із пацієнтом вирішують це між собою; тому й важливо мати довірливі стосунки. Навіть якщо сімейний лікар перебуває у відпустці, ви можете звернутися до нього телефоном за порадою. Так само й коли пацієнт захворів чи почувається погано, перебуваючи у відрядженні чи на відпочинку, теж може зателефонувати до свого лікаря.

Зі свого боку сімейний лікар теж має бути зацікавленим, аби пацієнти були здорові, не приходили на прийом щодня і не сиділи у черзі надто довго; для цього має проводити профілактичну, роз’яснювальну роботу, у тому числі й давати поради, консультувати по телефону; це все – його робота!

Лікарі й самі розуміють: має бути наголос на профілактиці, а не лікуванні захворювань.

«Погляд часу» №33-2019

FacebookTwitterPinterest

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *