Гурт «Время и Стекло» встановив рекорд на YouTube

Днями успішний музичний гурт «Время и Стекло» підкорив ще одну вершину. Солістам дуету Наді Дорофеєвої та Позитиву, а разом із ними і всій їхній команді, вдалося набрати 200 млн переглядів на YouTube під кліпом «Ім’я 505».
Так, «Время и Стекло» стали першими українськими артистами, кому вдалося встановити такий рекорд. Неймовірний успіх популярного гурту пояснив режисер цього і всіх інших кліпів бенду Леонід Колосовський.
«Сьогодні вже неможливо перевірити, яким би вийшов кліп на пісню «Ім’я 505», якби ми, припустимо, знімали в інтер’єрі, як це планувалося спочатку. Ми хотіли, щоб це відбувалося в якомусь заміському будинку. Але напередодні ми зняли тести у заміському будинку з дуже цікавим поп-артовим інтер’єром. І вони показали, що всі сцени спрацьовують не так! Тим рухам, сценам, дивацтвам і танцям заважав інтер’єр. Занадто багато у ньому було деталей і наповнення. Це відволікало увагу від того, що відбувається у центрі кадру», – каже Леонід.
Крім того, Колосовський зазначив, що важлива роль належить ще і режисеру монтажу Дмитру Архиповичу, адже саме монтаж визначив ритмічну частину всього, що відбувається у кліпі.
«Дуже часто мене запитують, як ви накручували перегляди кліпу, які інструменти залучали. Відповім усім ще раз – жодного ресурсу, допомоги з боку, послуг smm-компаній ми не залучали», – додав режисер.
Крім того, рекорд «Время и Стекло» прокоментував і генеральний продюсер телеканалу Musix Box UA Сергій Кобель, зазначивши, що «Ім’я 505» – це свого роду вірусне відео, з танцями, динамічною картинкою, використанням функції «бумеранг». За словами Сергія, саме остання «фішка» привернула стільки уваги. «Ну і, природно, сама пісня, яка стала безпрецедентним хітом. Запорука успіху – в яскравих і цікавих фішках, які знайшли режисер і продюсер», – розповів Сергій Кобель.