Оцінка – не показник розуму

Оцінка не показник розуму
Оцінка – не показник розуму

«УЮТ» №23-2019

Помилки в навчанні не говорять про розумові здібності.
Батькам варто розуміти, що низький бал з того чи іншого предмету – це не означає, що дитина дурна й нічого не знає.

Дітям, особливо тим, кого виховують в атмосфері жорсткої конкуренції (наприклад, з ранніх років дитина бере участь у всіляких активних заходах, займається у спортивній секції, у творчій студії, там, де вимагають результатів), програші й невдачі даються нелегко. Це справжня трагедія. І якщо для дорослої людини така ситуація – сигнал до того, щоб щось переглянути у своїх діях, то дитина миттєво розчаровується в собі, адже на неї сподівалися стільки людей.

Зі шкільними предметами відбувається те ж саме: як тільки дитина отримує зауваження або погану оцінку, вона починає надмірно звинувачувати себе. І ще більше пригнічує учня той факт, що ще й батьки сваритимуть за погану оцінку.

Батькам потрібно дати зрозуміти дитині, що ви завжди готові прийти їй на допомогу, що немає такого предмета, який не можна було б освоїти.

Оцінка – не показник розуму. Скільки знаменитих людей було двієчниками, але зараз ми називаємо їх геніями: Білл Гейтс, Річард Бренсон, Томас Едісон, Альберт Ейнштейн, Отто фон Бісмарк, Оноре де Бальзак та багато інших.

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *