Прострочений товар у магазині: як домогтися своїх прав

Прострочений товар у магазині
Прострочений товар у магазині: як домогтися своїх прав

«УЮТ» №16-2019

Часто в магазинах українці можуть потрапити на прострочений товар і не знають, як у такому випадку вчинити згідно з буквою закону. Експерти стверджують, що подібна неприємність легко вирішується.

Експерт із прав споживачів Максим Несміянов стверджує, що в подібній ситуації можна непогано заощадити. Тобто за прострочення можна або зажадати гроші, або отримати аналогічний товар за 1-9 копійок.

Журналісти вирішили зробити експеримент – скупитися продуктами. У деяких супермаркетах України були виявлені проблеми – продукція продавалася без маркування і з цвіллю. Адміністратор запевнив, що акція про обмін продуктів діє, тому за лоток яєць, який коштував 70 гривень, і за ковбасу 266 і 134 гривні журналісти заплатили лише 50 копійок.

«Якщо вам відмовляють, ви телефонуєте на гарячу лінію або викликаєте поліцію. Рекламні акції прирівнюються до законів – якщо магазин оголосив рекламну акцію, а потім вирішив сказати «ні», то це порушення закону», – зазначає експерт.

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *