Причіп до велосипеда

Жінка запримітила в сусіда велопричіп і не дає мені спокою. Хоче собі такий і край. Ним на город за село зручно возити обприскувача, а не носити на плечах. Навіть у магазин за продуктами брати. Уже руки не рвеш тими торбами.

Не витримав такого тиску цілими днями і зробив цього возика. Вийшло навіть краще, ніж сподівався.

Причіп до велосипеда

Узяв велосипедну трубу, а для кращої міцності пораджу водопровідну 3/4. Вирізав із краю труби поздовжній виріз, щоб у нього трохи входила вилка. Їх потрібно 2, від коліс із дитячих велосипедів 20 дюймів. Позагинав трубу для повторення контурів вилки. Приварив вилки до рами причепа.

Рама матиме 2 труби: центральну поздовжню та поперечну. Один із кінців поздовжньої труби кріпитиметься до велосипеда. Поперечна труба має загини з двох боків, до яких кріпляться вилки.

До осі в 15 мм прикрутив колеса з дитячого візочка в 20 дюймів. Чим менший розмір, тим вони міцніші.

Раму велосипедного причепа порізав на 3 частини і приварив зигзагом. Якби залишив рівною, то б билася об колесо і заважала їхати на велосипеді. Для підсилення труби по кутках згину приварив дві перемички.

У формі квадрата зварив 4 труби. Усередину них прикріпив кілька тонших, щоб виглядали, як полиці в холодильнику. Приварив цю конструкцію до осі, на якій тримаються колеса. Пофарбував причеп і прикріпив дишло до сідла велосипеда. Вузол зчеплення зробив із ролика, який купив у будівельному магазині. Саме коліщатко не потрібно. Решту конструкції прикріпив на трубу під сідлом велосипеда. На кінці верхньої труби дишла зробив отвір для «пальця». З’єднав дишло зі зчіпкою та зафіксував «пальцем».

У господарчому магазині купив алюмінієві кутики 40 х 40 х 2 мм, трубу квадратного перетину 40 х 40 х 2 мм. Зібрав раму розміром 1000 х 800 мм.

Для цього сталевими кутиками й алюмінієвими заклепками закріпив 4 основних профілі. Щоб не було потовщень, у місцях стиків горизонтальні полиці профілю зрізав під кутом 45 градусів. Для кріплення коліс приготував дропаути з 4 сталевих армованих кутиків. У них вкоротив у кожному один бік, а в іншому зробив вухо. На основу рами прикріпив додаткові поздовжні профілі, на які наклав внутрішні кутики колісних дропаутів. Між вушками дропаутів зробив відстань 100 мм.

Алюмінієву квадратну трубу, яка буде направляючою для дишла, закріпив заклепками до поперечних профілів. Їх можна приварити або в місцях перелому з’єднати за допомогою сталевих кутів і болтів. Із дерев’яної вагонки зробив кузов причепа. Спочатку зібрав основний щит, а після цього зробив борти.

Щоб не робити всіх тих вимірів і не обчислювати оптимальну висоту причепа, зробив борти висотою, яка дорівнює ширині двох смуг вагонки.

З обрізків вагонки влаштував колісні крила. Тоді цей причеп приварив до дишла та осі з колесами.

На цьому двоколісному причепі зручніше возити вантажі, ніж на багажнику. Велосипед дорогою не «водить». Витримує вантаж 60-80 кг.

Найбільше радує, що вийшов дешевим. Купив ото кілька деталей для з’єднання в будівельному магазині. Решту взяв із залишків з гаража.  

«УЮТ» №33-13.08.2020

Передплата онлайн
FacebookTwitterPinterest

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *