Що робити, якщо банкомат «з’їв» картку:

Із ситуацією, коли в банкоматі залишається картка знайомі, напевно, багато хто. Найчастіше спроби витягти її звідти за допомогою підручних засобів або «чарівних слів», як правило, не допомагають. Але якщо банкомат «з’їв» картку є алгоритм дій, яким потрібно скористатися.

Якщо банкомат «з’їв» картку

Що робити, аби змусити банкомат повернути картку чи хоча б убезпечити гроші, які на ній зберігаються.

Виявляється, врятувати картку допоможе натискання та утримування однієї кнопки.

Найперший (і досить часто ефективний) спосіб – натиснути кнопку «Скасувати» і не відпускати її протягом 3-5 хв.

Після того, як ви наполегливо утримували кнопку «Скасувати», банкомат запитає у вас, чи дійсно ви хочете все скасувати і просто отримати картку назад. Не вагаючись, відповідайте «Так», проте палець, який тисне на «Скасування», не відпускайте. Якщо ви все зробите правильно, банкомат повинен віддати картку.

Якщо банкомат не віддав вам картку, нікуди не йдіть. Зачекайте поряд із банкоматом від 5 до 10 хв. Протягом цього часу він може без вас скасувати і повернути вам картку.

Якщо банкомат усе ж таки картку не повернув, зателефонуйте на «гарячу» лінію банку (для «ПриватБанку» номер: 3700) і попросіть заблокувати ваш рахунок.

Крім того, співробітникам банку знадобиться від вас максимум інформації, де, в якому місці, коли і з яким банкоматом це сталося. Тому бажано записати час, адресу, за якою знаходиться злощасний банкомат, а також зробити фото самого «винуватця» та того, що його оточує.

«Погляд часу» №7-10.02.2022

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"

FacebookTwitterPinterestViber
Теми:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *