Що робити при неправильних розрахунках у платіжках за газ
У«Нафтогазі» розповіли клієнтам, куди їм потрібно звертатися у разі неправильних розрахунків у платіжках.

Деякі громадяни скаржаться на те, що вони регулярно передають показники лічильників, але у квитанціях за газ бачать зовсім інші цифри. У таких випадках потрібно звертатися безпосередньо до облгазу.
Одна з клієнток «Нафтогазу» звернулася з претензією про некоректні нарахуваннях безпосередньо до свого постачальника.
«Поясніть, будь ласка, чому передаю показник лічильника вчасно, а різниця між ним і попереднім рахуються неправильно, більше на 28 куб. Звідки беруться зайві куби? Як домогтися правди?».
У «Нафтогазі» відповіли клієнтці, що компанія не є постачальником газу, і не нараховує обсяги газу. Для вирішення питання їй потрібно звернутися до облгазу (оператора ГРМ), який безпосередньо відповідає за облік газу, згідно з отриманими показниками лічильника. З оператором ГРМ безпосередньо потрібно вирішувати і всі питання, пов’язані з цифрами в платіжках.
Як відомо, з платіжок за газ із 1 січня зникли температурні коефіцієнти. За новими правилами, ці коефіцієнти залишилися тільки в тарифі на розподіл (доставку) газу, в яких вони були і раніше. Таким чином, українцям більше не доведеться платити двічі за одне й те саме.
«Погляд часу» №10-4.03.2021