Що робити при втраті банківської картки

Про зміну пенсійного рахунку в банку потрібно повідомити органи Пенсійного фонду.

При втраті банківської картки

При втраті банківської картки найперше, що необхідно зробити, – це заблокувати її. Для цього потрібно зателефонувати да «гарячу» лінію банку, в якому ви обслуговуєтесь, як отримувач пенсії, і повідомити про втрату. Щоб зберегти кошти на картці, співробітники банку заблокують її. Заблокувати картку можна також, використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.

Щоб отримати нову банківську пенсійну картку, необхідно звернутися до найближчого відділення банку. Як правило, нова картка «прив’язується» до поточного банківського рахунку пенсіонера. У такому разі жодних даних у Пенсійний фонд не потрібно повідомляти.

Однак, якщо попередній рахунок у банку не прив’язується до нового, то про випуск нової картки потрібно повідомити органи ПФУ. Для цього у будь-якому сервісному центрі Фонду або через веб-портал електронних послуг (portal.pfu.gov.ua) слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.

«Погляд часу» №18-4.05.2023

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *