Що робити, якщо в хімчистці зіпсували річ?

Що робити, якщо в хімчистці зіпсували річ
Що робити, якщо в хімчистці зіпсували річ?

У хімчистці зіпсували річ. Що я можу вимагати?
Олександра Петрівна, м. Львів

Згідно з п. 9 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів», виконавець зобов’язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв’язку з утратою, псуванням чи пошкодженням речей, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг).

Виконавець не звільняється від відповідальності, якщо рівень його наукових і технічних знань не дав змоги виявити особливі властивості речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг). Оцінити якість і вартість виробу необхідно за допомогою фахівців із товарним експертизам, або знайдіть чек на покупку. Якщо експертиза покаже, що виріб спочатку неякісний, претензію потрібно пред’являти продавцю. Якщо у квитанції хімчистки дефекти виробу не описані, можна пред’являти претензію хімчистці. При цьому пошліться на те, що вам не була надана повна інформація про можливі пошкодження, що є порушенням вищевказаного закону.

Претензія пред’являється у письмовому вигляді у двох примірниках. Один екземпляр претензії з відміткою відповідальної особи про прийняття (із датою і підписом) залишається у вас. Якщо претензію приймати відмовляються, відправте її поштою рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *