Скільки зіркові блогери заробляють у Instagram

Скільки зіркові блогери заробляють у Instagram
Скільки зіркові блогери заробляють у Instagram

«Задавака» №10-2019

Сучасні діти люблять розпочинати знайомство з питання: «Скільки у тебе підписників у соціальних мережах?». Для підлітків Instagram – це маркер популярності та інвестиція у майбутнє. Які шанси на комерційний успіх є у юних героїнь нашої публікації розповідає експерт Дарина Андреєва, співзасновниця SMM-агентства Wishdo та автор блога Wishdo.

– Юні блогери в Instagram можуть заробляти не менше, ніж дорослі зірки. Адже діти й підлітки активні у соціальних мережах. Вони фанатично ставляться до своїх кумирів та прагнуть їх наслідувати.

– Але доволі часто їхнє захоплення підтримують саме мами і створюють акаунти навіть немовлятам…
– Так, зовсім маленькі Instagram-зірки стали такими завдяки батькам.
Популярний блогер Софія Стужук створила акаунти і своєму сину Instagram, і дочці Instagram, і навіть коту Instagram. У результаті аудиторія цих сторінок становить 83 тис. осіб.
Інший приклад – Пупсик Кіра Instagram. Крім популярного Instagram-акаунту, у неї ще й розкручений YouTube. Соцмережі дівчинки веде її мама Сабіна Instagram, в акаунті у неї вже 766 тис. підписників.

– Це є загальносвітовим трендом?
– Так. Як і в Youtube, де дитячі акаунти – одні з найпопулярніших у світі. Зірки Instagram дорослішають: дівчата, які стали популярні там у 20-25 виходять заміж, народжують дітей (іноді у прямому ефірі) та шукають їм місце у цій соцмережі. Сторінки підлітків дуже цікаві рекламодавцям. Адже хлопці та дівчата 12-15 років схильні до бажання наслідувати своїх кумирів. Маркетинг впливу тут працює прекрасно. Але рекламу у таких молодих блогерів можна побачити зрідка. Видно, що вона проходить через серйозний «фільтр» батьків, які одночасно виступають їхніми менеджерами. Наприклад, у Злати Мітчелл, доньки Ольги Фреймут, я не знайшла жодної рекламної кампанії у постах, а у Маші Полякової, доньки Олі Полякової, є згадки компаній, які передали подарунок.

– Скільки, коли є бажання, здатен заробити на своїх соцмережах підліток?
– Блогери з аудиторією 10-50 тис. (стільки у Злати Фреймут, Лєри Педан, Варвари Кошової) можуть заробляти з однієї рекламної згадки від 1 до 5 тис. гривень, з аудиторією 50-100 тис. (приклад, Маша Полякова) – мінімум 3 тис. гривень. Але суми можуть сильно різнитися, якщо блогер робить унікальний контент або практично ніколи нічого не рекламує і дорого продає своє промо.

Експерт:
Донька Полякової може заробляти
5 тис. гривень за пост

Або навпаки: бренди з класним молодіжним товаром можуть запропонувати бартер – написати пост за подарунок. Якщо підлітку сподобається товар, він розповість про нього безкоштовно.
Щодо топових блогерів в Україні, вони можуть отримувати по $3000-5000 за згадку в Instagram, і це не межа. Вартість реклами залежить від кількості та якості аудиторії, іміджу блогера та його особистої оцінки свого промо, а також виду та об’єму роботи.

– Чи реально розкрутити свою сторінку без допомоги зіркових батьків чи професіоналів?
– Зробити це без допомоги батьків можна. Але тоді необхідна підтримка інших майданчиків. Наприклад, блог в YouTube або зйомки в якомусь шоу (наприклад, дуже популярні підлітки із серіалу «Школа»). Класний і модний контент плюс принаймні незначне просування – і можна «засвітитися» як блогер. Але якщо дитині немає 13 років, обов’язки з розміщення реклами мають узяти на себе батьки.

– Підлітки дуже непередбачувані. Рекламодавці цього не бояться?
– Поки що небагато брендів зацікавлені у такій співпраці. Часто молодь можна зачепити через дорослих лідерів думок. Наприклад, співачка Надя Дорофєєва має потужну фан-групу підлітків.
Специфіка у роботі з такими зірками все-таки є. Якщо блогеру менше 16 років, краще все фіксувати документально і за участю батьків. Бо «так» підлітка не означає, що не прилетить «ні» від батьків.

FacebookTwitterPinterest

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *