Схеми супермаркетів: як обдурюють у магазинах

як обдурюють у магазинах
Схеми супермаркетів: як обдурюють у магазинах

Як убезпечити себе від небезпечних покупок і на які хитрощі йдуть супермаркети?

Хитрі цінники й оманливі знижки. На кожному товарі, згідно із законом, повинні вказувати термін придатності. Якщо продукт розфасували вже в супермаркеті, то цю інформацію відображають на стікері. Важливо стежити за тим, щоб на продукті був тільки один цінник. Якщо ж старий стікер повністю закрили новим, можливо, таким чином недобросовісні продавці «продовжили» термін давності.

Уже давно не секрет, що свіжу продукцію ставлять углиб полиць, а ту, яка незабаром зіпсується – ближче до покупця. Не поспішайте брати одразу те, що знаходиться на рівні очей.

Кожен співробітник супермаркету знає: товар дорожче повинен знаходиться на рівні очей, дешевий аналог – у ногах або на верхніх полицях. А відділ із хлібобулочними виробами краще розташовувати в самому кінці торгового залу. Дорогою за продуктом першої необхідності покупець повинен зустріти якомога більше товару. Люди спочатку купують очима.

Ще один спосіб підштовхнути клієнта до покупки – акції та знижки. Українці готові купувати навіть непотрібні товари, заспокоюючи себе думкою «зараз же знижка, все одно знадобиться, але так хоч заплачу менше».

Купуючи по акції можна заощадити. Але тільки якщо знижка істотна, а товар дійсно потрібен. Багато покупців не звертають увагу на розмір знижки і купують, навіть якщо повна вартість усього на кілька копійок вища.

«Найнебезпечніша» хитрість від супермаркету – акції на продукти, які незабаром зіпсуються. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», продавець має право реалізувати продукцію до «кінцевого терміну вживання», який вказаний на упаковці. Але справа в тому, що всі терміни розраховані з умовою правильного зберігання товару.

До слова, якщо все ж таки ризикнули купити товар зі знижкою, обов’язково збережіть чек. Довести провину магазину чи супермаркету можна тільки за допомогою чека та довідки від лікаря. Медик у своєму діагнозі повинен вказати можливу причину отруєння. Крім того, якщо пацієнт сам назвав місце, де він придбав неякісну продукцію, лікар може направити скаргу в санепідемстанцію.

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *