У яких випадках «відріжуть» світло?

У яких випадках відріжуть світло
У яких випадках «відріжуть» світло?

Якщо споживач не оплатив послугу, то компанія-постачальник надсилає попередження про відключення електрики.

Оплатити рахунок за спожиту електроенергію необхідно протягом 10 днів після строку, зазначеного у квитанції.

У разі ненадходження оплати на 30-й день після отримання попередження, компанія має право відключити боржника від мережі.

Зверніть увагу на те, яка інформація повинна бути зазначена у повідомленні:

  • адреса квартири/будинку, який заплановано відключити;
  • причина відключення – заборгованість і сума заборгованості;
  • адреси найближчих центрів обслуговування клієнтів компанії.

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *