Українцям повернуть гроші за погану «комуналку»

Повернуть гроші за погану «комуналку»
Українцям повернуть гроші за погану «комуналку»

Відомо, що з 1 травня 2019 року всі споживачі зможуть звертатися до керуючих і постачальників комунальних послуг з актом-претензією – ця форма документа затверджена урядом, якщо якість послуг не відповідає стандартам. Постанова Кабміну у зв’язку з цим уже опублікована в урядових виданнях.

Повідомляється, що комунальники зобов’язані провести перевірку якості послуги протягом доби, якщо є така заява від громадян, з моменту, коли отримали звернення конкретного споживача: «Новий порядок проведення перевірок стосується таких сфер комунальних послуг, як гаряче й холодне водопостачання, каналізація, опалення, вивезення сміття та управління житловим фондом», – розповів кандидат юридичних наук Андрій Никончук. Експерт уточнив: «Останнє поняття включає: утримання будинків, прибудинкових територій і сама послуга з управління. Тобто керуючий займається послугами з утримання будинку та прибудинкової території, а також є посередником між постачальниками послуг та споживачами, тобто мешканцями будинку. Зазначу, що електропостачання та газопостачання ця постанова не стосується, тому що ці послуги надаються споживачам за прямими договорами. У першу чергу незадоволений холодною батареєю або відсутністю гарячої води в будинку повинен написати заяву керуючому або постачальнику послуги. Це необхідно для того, щоб його представник прийшов і склав акт-претензію про порушення, після чого можна наполягати на проведенні перерахунку за недоотриману послугу. Тепер у новому порядку чітко вказано час, коли постачальник зобов’язаний проводити контрольні заміри, наприклад, температури води в крані: з 7 до 9 годин ранку або з 19 до 22 год. вечора, тобто в періоди максимального споживання і навантаження на систему. Раніше такої норми не було, що дозволяло постачальникам маніпулювати».

Ваша заява обов’язково має бути зареєстрована постачальником, і він зобов’язаний відреагувати протягом доби. Якщо представник прийшов і склав акт-претензію в двох примірниках, але зміст документа вас не влаштовує, його можна оскаржити в адміністративному порядку. Якщо ж ви подали заяву, а представник постачальника не з’явився, то ви можете самостійно скласти акт-претензію в тій формі, яка затверджена цією постановою.

FacebookTwitterPinterest

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *