Вчені створили окуляри, які приховують рекламу

Більшість сучасних мегаполісів переповнені вуличною рекламою, значна частина якої міститься на електронних носіях – екранах, табло. Для тих, хто втомився від потоку такої зайвої інформації, винахідники з Нью-Йорка створили спеціальні темні окуляри. Вони захищають не тільки від сонця, але і від реклами на моніторах.
Технологія, яку автори ідеї взяли за основу, була зовсім проста. Для створення приладу вони обрали стандартні сонцезахисні лінзи, але з горизонтальною поляризацією. Саме завдяки цьому через окуляри не проходить світло від телевізійних і комп’ютерних екранів.
Над винаходом працювали з 2017 року. Готовий до ужитку аксесуар уже презентували. Він сумісний із більшістю телевізорів LCD і LED, а також деякими комп’ютерами.
Розробники подбали і про смакові переваги користувачів, тому окуляри будуть доступні у 5 різних моделях.