Хлопчики вчать іноземну мову інакше, ніж дівчатка

вчать іноземну мову інакше

Вчені провели експеримент. Дітям з перших класів давали запам’ятати кілька дієслів на іноземній мові – як правильних, так і виключення. І як в теперішньому часі, так і в минулому. Потім дітям давали пропозиції, в яких дієслова спочатку стоять у теперішньому часі, а потім дитина повинна була підставити у пропуску це дієслово вже у минулому часі. Наприклад, «Я завжди чищу зуби, але вчора не… (чистив)».

Так от, дівчатка вставляли слова майже без помилок, так як запам’ятовували саме слова, поєднання звуків. А хлопчики часто помилялися, коли вставляли неправильні дієслова, так як самостійно виводили правило, але неправильні дієслова їм же не підкоряються (наприклад, «Я завжди їм суп, але вчора не ївав» замість «їв»)!

Ми звикли до того, що дівчатка зазвичай успішніші в навчанні, ніж хлопчики. Однак справа не зовсім у тому, що хлопчики до певного періоду відстають від дівчаток у розвитку. Просто вони інакше засвоюють навчальний матеріал. А вчителі, в основному жінки, цього не розуміють і не беруть до уваги. Звідси і погана успішність.

Це варто враховувати при подачі інформації в школі і заохочувати хлопчиків за те, що вони самі виводять правило і намагаються його застосовувати, не менше, ніж дівчаток за їх хорошу звукову пам’ять! Адже саме вміння бачити закономірності – основа науки, а не просто механічна пам’ять!

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *