Якщо товар придбаний в інтернет-магазині виявився бракованим

Придбала в Інтернет-магазині праску за акційною ціною, однак під час користування першого ж дня виявилося, що вона не прасує. За телефоном мені сказали, що не можуть прийняти товар назад, оскільки пакування я відкривала. Як мені бути?

Товар придбаний в інтернет-магазині

Згідно з ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач у порядку і в строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого терміну суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця) або фальсифікації товару, підтверджених за потреби висновком експертизи, споживач у порядку і в терміни, встановлені законодавством, і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору має право за власним вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. розірвання договору й повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. заміни товару на такий самий або аналогічний із наявних у продавця (виробника).

Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення ним розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний термін, – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, із позначкою про дату продажу (ч. 11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Отже, ви маєте право пред’явити одну з вимог, передбачених у ч. 1 Закону «Про захист прав споживачів», а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену цією частиною ст. 8.

«Погляд часу» №49-03.12.2020

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *