Якщо дадуть субсидію грошима…

Якщо дадуть субсидію грошима
Якщо дадуть субсидію грошима…

Рахунки за комунальні послуги за лютий надходитимуть у повному обсязі без урахування субсидії, і субсидіант має самостійно і своєчасно оплачувати їх, використовуючи отримані кошти. Кошти, які у нього залишаться після отримання субсидії та оплати комунальних послуг (заощаджені за рахунок економного споживання послуг), він зможе витрачати на власний розсуд.

Пенсіонерам нікуди йти не потрібно

Субсидіантам-пенсіонерам для отримання субсидії додатково реєструватися не потрібно. Пенсіонери отримають субсидію одночасно з пенсією через «Укрпошту» чи на свій банківський пенсійний рахунок у звичайні строки (в «Ощадбанку» чи іншому банку, у якому вони зазвичай отримують пенсію). Тим, хто отримує пенсію в «Ощадбанку», надішлють від банку SMS про надходження субсидії (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).

Першими «живі» кошти для оплати комунальних рахунків за лютий отримають пенсіонери, які отримують пенсію 4 березня. Тим, у кого є пенсійна картка, субсидія буде зарахована туди. Тим, у кого немає, додому принесе листоноша.

Усі інші субсидіанти (не пенсіонери) зможуть отримати свою монетизовану субсидію з 12 березня у будь-якому відділені «Ощадбанку».

У платіжках за лютий субсидії відображено вже не буде – її видадуть на руки.

Якщо субсидія надійде разом із пенсією у 20 числах березня і через це не вдасться вчасно оплатити «комуналку», це не страшно. Субсидію вам не відмінять, якщо оплата за комунальні платежі за лютий відбудеться після 25 числа березня, головне, щоб заборгованості більше 340 грн не було станом на травень 2019 року.

Щоб отримати субсидію у банку, радять зареєструватися

Із 12 березня «Ощадбанк» розпочав виплати субсидій готівкою тим отримувачам державної допомоги, які не є пенсіонерами і яким субсидію було призначено до 31 грудня 2018 року.

В «Ощадбанку» радять перед відвідуванням банку, для зручності громадян, пройти реєстрацію на офіційному сайті https://www.oschadbank.ua (розділ: Фізичним особам/Інші послуги/ Монетизація субсидій) або у Контакт-центрі «Ощадбанку» за телефоном: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України). Це дасть змогу самостійно обрати найближче відділення, зручний час та дату для отримання субсидії без черг.

Потрібні два документи

Якщо ви не є пенсіонерами, отримувати субсидію зможете з 12 числа кожного місяця. Для отримання потрібні лише паспорт та ідентифікаційний код.

Тим, у кого немає поточного рахунку в «Ощадбанку», Міністерство соціальної політики надіслало адресні повідомлення про суму призначеної субсидії та механізм її виплати через «Ощадбанк».

При отриманні першої субсидії у грошовій формі через систему грошових переказів «Швидка копійка» буде запропоновано відкрити поточний рахунок. У такому разі не потрібно буде кожного разу відвідувати відділення для отримання субсидії – вона буде автоматично зараховуватися банком на картку; отримуючи субсидію на картку, клієнт матиме змогу знімати кошти у будь-якому банкоматі, а також зручно та своєчасно оплачувати комунальні послуги у мобільному або Інтернет-банкінгу «Ощад 24/7».

Якщо людина не є пенсіонером, уже має поточний рахунок в «Ощадбанку» для виплати соціальної допомоги/депозитів/заробітної плати, субсидію автоматично буде зараховано саме на цей рахунок, і «Ощадбанк» надішле SMS про її надходження (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).

Клієнти всіх категорій, яким субсидію було призначено до 31 грудня 2018 року, отримуватимуть субсидію у грошовій формі з 4 березня 2019 року.

Корисна інформація:

• Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатися до структурних підрозділів із питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подавати звернення на сайті урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.

• Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіанти можуть звертатися до постачальників комунальних послуг.

• Щодо реєстрації для відвідування відділення та механізму отримання виплат потрібно звертатися до Контакт-центру «Ощадбанку», тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) та на офіційному сайті https://www.oschadbank.ua.

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *