Заощаджуємо на шопінгу

Заощаджуємо на шопінгу
Заощаджуємо на шопінгу

Головне правило інтернет-шопінгу – магазин повинен бути відомим, надійним, доброзичливим до покупця й мати співвідношення позитивних і негативних відгуків приблизно 80/20. Але виключно хвалебні або написані за одним шаблоном думки – тривожний дзвінок. Якщо вас щось насторожило, то краще не зв’язуйтеся з цією компанією. Не купуйте нічого на сайтах, якщо ви не можете знайти про них ніякої інформації, контактних телефонів та адреси.

Шахраї часто вказують неіснуючі номери телефонів, адреси, неактуальну електронну пошту, фальшиві профілі в соцмережах, Skype і ICQ. Якщо при зверненні за таким контактом відповідає робот-автовідповідач або вказана лише адреса електронної пошти, то чесність продавця й безпека фінансової операції під великим питанням.

Недобросовісних продавців видає лише лендінг-сторінка (автономна інтернет-сторінка, на яку потенційний клієнт потрапляє після натискання на рекламне оголошення або в результаті пошуку). Найчастіше в доменних адресах таких магазинів будуть додаткові маркери, наприклад, * brand * -mega-sales, * Brand * shop24official, і т. п. Сумлінні компанії використовують прості назви сайтів, що запам’ятовуються.

Варто насторожитися, якщо починається гра з цінами – коли спочатку заявлена вартість починає рости по ходу оформлення замовлення. Розрахунок продавця на те, що людина вже налаштована на покупку і скаже: «Ну ладно…». Потрібно вміти відмовляти: «У вас є ці куртки за 2 тисячі? Дайте мені таку. Такі скінчилися? Вибачте, іншої не треба, до побачення!» Також можуть бути приховані платежі. Наприклад, у торгівлі меблями при дуже низькій ціні може бути дуже дорога доставка, при безкоштовній доставці – дорогущий підйом на поверх. Тому дізнавайтеся про умови оплати, гарантії й умови доставки перш ніж робити покупку.

Також з’ясуйте, як можна повернути компанії товар, якщо він не буде відповідати вашим очікуванням, і хто оплатить повернення товару. Зазвичай така інформація міститься на сайті компанії, також варто все уточнити у менеджера по телефону. Щоб мати можливість повернути товар продавцеві, завжди зберігайте всі чеки, повідомлення з підтвердженням замовлення й оплати. Отримуючи товар, перш ніж вносити оплату, спочатку перевірте, чи ваше це замовлення і чи в повному воно обсязі, а також чи немає дефектів. Якщо щось не так, ви маєте право відмовитися від оплати й отримання товару.

Інтернет-магазини можуть користуватися й «гарячими» акціями зі зворотним відліком часу. А перевірити, що це справжній розпродаж, просто закрийте сайт і зайдіть на нього трохи згодом. Якщо відлік почався з того ж моменту, що й минулого разу, перед вами сайт-обманщик.

У більшості інтернет-компаній є послуга «Безкоштовна доставка». Правда, вона працює від певної суми замовлення. Якщо вам не потрібно стільки товарів, то скооперуйтеся з друзями, організуйте «спільну покупку». Так ви доберете необхідний мінімум, купите товари за оптовими цінами, ще й заощадите гроші на доставці.

Крім постійних акцій і знижок, інтернет-маркети влаштовують глобальні розпродажі. Зазвичай вони пристосовуються до якоїсь дати: Різдво, Новий рік, день народження компанії і т. д. Є світові «знижкові» дні на кшталт «кіберпонеділока» або «чорної п’ятниці». Те ж саме стосується й сезонних розпродажів. Купуйте навесні зимовий одяг, а взимку – купальники й водяні матраци. І буде вам добра економія!

І наостанок, декілька порад із приводу оплати.

При покупці в Інтернеті найпоширеніше шахрайство – отримати передоплату і не вислати товар покупцеві.

З великою часткою ймовірності ви зіткнулися з шахраєм, якщо продавець вимагає перерахувати йому гроші на мобільний телефон або особистий рахунок. А також якщо він просить повідомити ваші особисті дані: пін-код карти, CVV/CVC2 і так далі.

Ніколи, нікому і ні за яких умов не повідомляйте PIN-код своєї картки, пароль від електронного гаманця і будь-якого іншого сховища грошових коштів. Уже сам по собі подібний запит свідчить про зловмисність того, хто його скеровує. Використовуйте популярні й надійні способи оплати товарів або послуг.

Газета "Уют"Газета "Погляд часу"Газета "Задавака"

FacebookTwitterPinterestViber

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *